Thursday, August 19, 2010

Super Lutein : Makanan Anti Kanser No 1 di Jepun

Super Lutein juga adalah makanan anti KANSER no 1 di Jepun.Ia juga mempunyai 6 anti penuaan.Jika mengambilnya secara berterusan akan mengekalkan kemudaan dan kekal sihat.3 kapsul super lutein = 9 hidangan sayur dan buah-buahan berlainan warna.

Ianya selamat(tiada kesan sampingan),Berkualiti,Diiktiraf oleh 6600 orang doktor di Jepun,Testimoni oleh jutaan pengguna,Pelbagai fungsi dlm satu botol.Pelbagai Pengiktirafan dan anugerah.

Jika anda atau ahli keluarga anda mengalami masalah kesihatan cuba guna kan super lutein,produk kesihatan dari jepun yang terbukti dapat menyelesaikan berbagai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah,mata,hati,paru-paru,Kulit,kanser,usus dan berbagai lagi.

Keputusan Jutaan Pengguna seluruh dunia selepas mengambil SUPER LUTEIN

Mata
memulihkan masalah penglihatan,masalah rabun,AMD,mengurangkan astigmatisme,mengurangkan katarak dan glaukoma.Melindungi mata dari sinaran ultraungu akibat daripada menonton tv atau komputer terlalu lama.Hanya 40 minit selepas pengambilan super lutein anda akan melihat hasilnya.

RAHIM
Mengurangkan kesakitan haid,memantapkan kitaran haid,memperbaiki cecair amnion,mencegah kanser rahim,merawat penyakit monorhalagia.

HATI
Menambahkan toleransi terhadap alkohol,tidak mudah letih,mengurangkan masa tidur(tidur lebih lena),mencegah hepatitis & kanser hati.

GINJAL
Memulihkan masalah kencing(kencing tak lawas),membantu ereksi ketika hubungan seks(keupayaan seks meningkat).

KEPALA
Membantu melebatkan rambut,menghitamkan rambut,meningkatkan kepintaran kanak-kanak,masalah migrain.

USUS & PERUT
Mencegah kanser kolon(dianggarkan 1.2 juta kes di catatkan di seluruh dunia pada 2007 dengan anggaran 63,000 yang menemui ajal akibat penyakit ini setiap tahun)
merawat masalah sembelit atau cirit birit,,membersihkan kolon,perut terasa selesa.

DARAH
Memulih & mengekalkan tekanan darah,mengurangkan paras gula(diabetes) dan kolestrol,memulihkan gout,mengurangkan sakit leher dan bahu,melancarkan darah,masalah strok.

KULIT
Membuang bintik-bintik hitam,tiada lagi jeragat,sel-sel mati dan kedutan,kulit lebih licin,lembut dan berseri,mengurangkan alergi kulit.

Badan
Payudara montok,berat badan menurun,Gusi bertambah kuat,telinga dapat mendengar dengan lebih jelas.

Buah Pinggang
Inkontinens Urin tidak berlaku lagi,Masalah Buasir.

Paru-paru
Asma

No comments:

Post a Comment